viernes, 8 de julio de 2011

NECESSITY

En aquest vídeo aprendrem a utilitzar HAVE TO i MUST.
USOS:
  • Expressen l'obligació o la necessitat de fer alguna cosa.
  • Utilitzarem el have to en llenguatge més informal.
  • Utilitzarem must per obligacions més fortes i en un llenguatge més formal.
      You have to be quiet in class.
      You must be quiet in class.

jueves, 7 de julio de 2011

RESOURCES: FOOD and DRINK

Aquesta web és treballen diferents exercicis per revisar continguts que s'han treballat a l'aula.

Continguts
There is / There are afirmatiu i interrogatiu.
Vocabulari sobre fruita i verdures.
Vacabulari: A tin of..., A bottle of...
Some, any, a.
Llegir un text i respondre: True / False

Metodologia
Es pot treballar individualment a l'aula d'ordinadors, però si al mestre/a
li interessa reforçar aquests continguts amb el grup classe utilitzar el canó i pot ser molt profitós.
Les instruccions són fàcils de seguir i de fer.

Competències
Competència comunicativa, lingüística i audiovisual.

Timing
Una sessió

http://www.gobiernodecanarias.org/educacion/17/WebC/aguimes/web/home.htm

STORY MAKER


El recurs "Story Maker" és interessant perquè de manera senzilla l'alumne crea una història en anglès amb imatge i text.
Pot escollir un conte de fades, de por o de ciència ficció.


Competències
Competència lingüística i comunicativa.
Competència de treball en parella, compartir i respectar opinions.
Competència digital.


Metodologia
L'alumne ha de respondre un qüestionari, triar els protagonistes, paraules i llocs.
En acabar l'alumne pot guardar i/o enviar la seva història als companys.
Aquesta activitat es faria per parelles a l'aula d'ordinadors. Quan acaben cada parellla l'hauria d'explicar a la resta de la classe.


Timing
Una sessió (1 h).



http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/make-your-own/story-maker

Let's watch a funny cartoon !


La classe d'anglès sovint es fa avorrida perquè els alumnes estan acostumats a treballar el Pupils Book i l'Activity Book . Per trencar amb aquesta rutina els motivo ficant al final de la classe un episodi de dibuixos curts d'uns 2 minuts. I fem un breu treball sobre paraules, expresions que han escoltat. Els dibuixos són molt repetitus pel que fa al diàleg, així aconsegueixo que l'alumne memoritzi i repeteixi expressions en anglès.
Els dibuixos que tenen més èxit a 5è i a 6è de Primària són "Cliff Hanger" i "The annoying orange".
És necessari que a l'aula hi hagi l'ordinador, el canó i la pantalla.
06/07/11de Paquita Giménez

The Annoying Orange

CLIFF HANGER